عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دوتغییر بزرگ در بازی با ملوان / خســرو در دفاع راست، ساموئــل دردفاع چپ

هفته‌های آغازین برای مربیان فرصتی جهت آشنایی با ترکیب‌ها و تاکتیک‌های گوناگون است. امیر قلعه‌نویی نیز کوششی چشمگیر در این راستا داشته و با میدان دادن به اغلب بازیکنانش سعی کرده به بهترین ترکیب و بهترین روش بازی دست یابد. در راستای انتخاب روش بازی به نظر می‌رسد امیر تصمیم نهایی خود را گرفته است و می‌خواهد با روش ۳-۳-۴ به کار خود در لیگ ادامه دهد. یکی از دلایل انتخاب این روش گذشته از آنکه آبی‌ها با تعدد بازیکنان هجومی روبرو هستند این است که استقلال تا ۳، ۴ ماه دیگر جباری را در اختیار نخواهد داشت و مربیان استقلال نمی‌خواهند در غیاب این بازیکن با روش ۲-۴-۴ به میدان بروند. طی ۴ هفته‌ای که از لیگ دوازدهم پشت سرگذاشته‌ایم نقص در دفاع چپ استقلال به وضوح احساس شده است.
بازیکنی مثل هاشم بیک‌زاده که قهرمانی‌های کمی در لیگ ندارد و پیش‌تر نیز پیراهن استقلال را تن می‌کرد تاکنون نتوانسته انتظار‌ها را برآورده کند و به نوعی با بازی‌های پرازانتقادش جناح چپ استقلال را فلج کرده است. این بازیکن در تمام ۴ بازی گذشته مهره ثابت تیمش در این جناح بود اما در بازی با ملوان قراراست تصمیم‌های تازه‌ای اتخاذ بشود و در دفاع چپ دیگر شاهد حضور بیک‌زاده نباشیم. گزینه‌ای که به نظر مربیان استقلال می‌رسد با گمانه‌زنی‌ها همخوانی دارد. در بازی با ملوان جی لوید ساموئل، بازیکنی که در زمان مربیگری پرویز مظلومی مهره ثابت خط میانی بود به ترکیب اصلی ورود خواهد کرد. قراراست از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده بشود. ساموئل درفصل یازدهم اغلب به‌عنوان هافبک چپ ایفای نقش می‌کرد که گل‌هایی هم در این پست به ثمر رساند و عملکرد کلی‌اش مطلوب بود. این بازیکن اما در پست دفاع چپ آن چنان آزمایش نشد و به غیر از یکی، دوبازی غالبا در پست هافبک بازی کرد. حالا به نظر می‌رسد بار دیگر ساموئل را باید در این جناح ببینیم. آیا مرد سیه چرده و محجوب آبی‌ها می‌تواند در این پست توقعات را برآورده کرده و این جناح را فعال‌تر از قبل کند؟ حضور ساموئل در حالی امیدواری به این جناح را افزایش می‌دهد که در جناح راست نیز قراراست یک تغییر دیگر رخ دهد. بعد از اینکه علی حمودی همچون فصل قبل نتوانست انتظار‌ها را برآورده کند بازگرداندن خسرو حیدری به یک خط عقب‌تر دور از انتظار نیست. مربیان استقلال می‌خواهند بار دیگر خسرو را یک خط عقب‌تر بازی بدهند تا شاید از این راه جناح راست را هم فعال‌تر و البته هماهنگ‌تر از قبل کنند. بدون شک سیستمی که قلعه‌نویی مورد استفاده قرار می‌دهد؛ یعنی ۳-۳-۴ ملزم به حرکت‌های بی‌وقفه مدافعان کناری است؛ چیزی که تاکنون در استقلال شاهد نبودیم و بازیکنان این دو پست مثل حمودی و بیک‌زاده نتوانسته‌اند بازیکنانی در حد انتظار باشند. آزمایش این دو تغییر در بازی با ملوان پیش زمینه‌ای است برای انتخاب یک ترکیب ایده‌آل در دربی ۷۵٫ اگر خسرو و ساموئل در ایفای وظایف خود موفق عمل کنند در دربی ۷۵ نیز در همین دو پست بازی خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,عکس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com